Wizerunek biura rachunkowego w oczach klienta

Jako że obecnie klient ma bardzo szeroki wybór w wyborze usługodawcy, któremu płaci za współpracę, każda pracująca osoba powinna dbać jak najlepiej potrafi o kontakty z klientem. Jak zatem dbać o współpracę z klientem biura rachunkowego? Pomijając naturalnie skrupulatną pracę, dokładność oraz zorganizowanie – tak by pod względem merytorycznym usługobiorca nie miał nic do zarzucenia, co jeszcze można zrobić, by klienta przekonać do danego biura rachunkowego? Nie należy zapominać o dwóch ważnych kwestiach – wizerunku pracowników oraz estetyce biura jako pomieszczenia. Naturalną rzeczą jest, że osoby dbające o cudze finanse muszą sprawiać wrażenie zorganizowanych i zadbanych. Ważne jest czyste, eleganckie ubranie oraz zadbana fryzura i twarz, które są naszą wizytówką w momencie spotkania twarzą w twarz. Klient uprzedzi się do osoby, która nie potrafi zadbać o siebie – uzna, że najpewniej nie będzie potrafiła zadbać uporządkowany system prowadzenia księgowości jego firmy. Oprócz tego bardzo ważną, a często pomijaną kwestią jest wygląd pomieszczenia, w którym znajduje się biuro rachunkowe. Schludne jasne ściany, zadbane meble i przede wszystkim porządek na biurkach i półkach to znak dla klienta, że księgowy potrafi dbać o swoją pracę na każdej płaszczyźnie.

Both comments and pings are currently closed.