Współpraca w biurami rachunkowymi na podstawie doświadczeń

Z doświadczeń wielu osób okazuje się, że współpraca z biurami rachunkowymi często jest naprawdę trudna i przysparza wielu problemów. Przede wszystkim problemem jest utrudniony kontakt, długotrwałe oczekiwanie na odpowiedź drogą mailową lub nieodbierany przez księgowych telefon. Do tego najczęściej to klient ma pilnować terminów i musi przypominać się w biurze rachunkowym, że nadchodzi termin złożenia na przykład deklaracji VAT. Do tego często zdarza się, że księgowy nawet nie sprawdza co jest na fakturze i wszystko księguje na przykład jako towar, nie rozgraniczając innych kosztów, jak na przykład zapłacona kwota przesyłki czy materiałów promocyjnych. Niestety biura rachunkowe nie chcą tracić czasu i narażać się na dodatkowe koszty dzwoniąc do klienta, by sprecyzować niedomówienia odnośnie faktur czy innych dokumentów. Liczymy na profesjonalizm, a często trafiamy na lekceważący stosunek do klienta i traktowanie go jak zło konieczne. Co dziwne, takie zachowanie w biurach rachunkowych nie jest zależne od ceny. Dlatego na początku współpracy sprecyzujmy warunki, na jakich pragniemy pracować. Dzięki temu możemy uniknąć wielu nieprzyjemnych sytuacji, straconego czasu i nadszarpniętych nerwów.

Both comments and pings are currently closed.